University of Zenica , Zenica , Bosnia and Herzegovina
University of Zenica , Zenica , Bosnia and Herzegovina
University of Travnik , Travnik , Bosnia and Herzegovina
Strateške promjene u preduzeću, transformacijsko liderstvo i krizni menadžment
postali su ključne riječi u teoriji i praksi savremenog menadžmenta. Cilj ovog rada
je empirijska analiza uticaja kompetentnosti menadžera na generisanje stadija
poslovne krize preduzeća. Skoro svaki dan preduzeće poprima određeni oblik
krize pa se iz toga može izvesti zaključak da menadžment preduzeća skoro uvijek
mora u zagradi nositi prefiks „krizni“. Takvo razumijevanje uloge menadžmenta
nameće potrebu istraživanja uticaja kompetentnosti menadžera na generisanje
stadija poslovne krize preduzeća. Istraživanje je provedeno na preduzećima
u industriji namještaja Bosne i Hercegovine. U uzorku je bilo 79 preduzeća
(48,5%) koja se prema broju zaposlenih klasificiraju kao mala preduzeća, slijedi
66 preduzeća (40,5%) koja se prema broju zaposlenih klasificiraju kao mikro
preduzeća, potom slijede srednje velika preduzeća kojih je bilo 15 (9,2%) te
velika preduzeća kojih je bilo 3 (1,8%). Kao i u svim drugim istraživanjima
tako i u okviru ovoga istraživanju postojala su određena ograničenja, koje su u
određenim momentima predstavljala barijeru za istraživanje.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution–NonDerivative License.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.