University of Zenica, Zenica, Bosnia and Herzegovina
University of Zenica, Zenica, Bosnia and Herzegovina
University of Zenica, Zenica, Bosnia and Herzegovina
Svrha ovog rada je istražiti percepciju dijela internih i eksternih stejkholdera
o kvalitetu pruženih usluga Univerziteta u Zenici i saradnji Univerziteta u
Zenici sa privredom Zeničko-dobojskog kantona. Dodatnim analizama varijabli
kao i analizom veza između varijabli ponudit će se ulazne informacije, koje
mogu doprinijeti u procesu odlučivanja inoviranja novih nastavnih programa.
Istraživanje je provedeno u Zeničko-dobojskom kantonu u okviru kojeg su kao
ciljna grupa učestvovali interni (studenti i akademsko osoblje UNZE) i eksterni
(diplomanti srednjih škola i privrednici ZDK) stejkholderi, koji su sačinjavali
uzorak N = 3.021 ispitanika. Za obradu podataka korišteni su programi: Microsoft
Excel, SPSS. Provjera validnosti i pouzdanosti mjerne skale provedena je testom
Cronbach Alafa. Provjera postavljenih hipoteza provedena je Regresionom
analizom varijansi, čiji rezultati pokazuju da se mogu potvrditi hipoteze
istraživanja, da stejkholderi: studenti Univerziteta u Zenici, akademsko osoblje
Univerziteta, poslodavci u ZDK kao i svršenici/diplomanti srednjih škola u ZDK
imaju pozitivnu percepciju o kvalitetu usluga, koje pruža Univerzit u Zenici, kao
i o saradnji Univerziteta u Zenici sa privrednicima Zeničko-dobojskog kantona.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.